tiistai 3. maaliskuuta 2020

Jogurttismoothie, mun aamunavaus!

Jogurttismoothie - Ruokapankki
Tätä mä ny oon kiskonut usemman kerran viikossa. Jogurttismoothiella mä aloitan aamun. Joku nutisee ettei smoothie pidä nälkää poissa, mut kyl mul on vaan pitänyt. Tosin jos vetää aina aikamoisen mättöaamupalan niin kevyemmän aamupalan jälkeen voi tuntua olo "tyhjältä". Sit taas jos vetäset lähes joka aamu tän niin eipä siinä juuri mitää extraa kaipaile. Kaikki menee tyylillään, mä meen nyt tällä.

Jogurttismoothie

maustamatonto jogurttia, ite tykkään Juustoportin
kotimaisia marjoja
½ banaani tai pala ananasta
pähkinöitä tai manteleita
loraus kookosmaitoa
vaihtelua saa esim. tuore mintulla

Kaikki tehosekoittimessa sekaisin ja ääntä kohti. Ite teen aina semmoisen noin 4 dl. 

2 kommenttia:

  1. Säilyykö jos tekee illalla ja aamulla syö? Herään aamulla niin aikaisin ettei viitsi herättää naapureita 😱

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos viestistä. Säilyy kyllä, kannattaa sekoittaa hyvin ennen nauttimista.

      Poista