keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Aamupalajäätelöt


Hyvää huomenta Ruokapankkilaiset! Tässä tulee ehkäpä raikkain aamupalaidea mitä olen tehnyt eli aamupalajäätelöt. Tää kombo oli kyllä oikein toimiva ja maistui hyvälle, ainakin meijän perheen suussa. Kyl mä voisin tuolla aloittaa kuuman kesäaamun ihan helposti. En laita tähän tarkkoja määriä, koska tätä voi tehä miten lystää ja makeuttaa miten haluu. Tätähän voi tuunaa ihan miten haluu eli vaihtaa marjoja, lisää hedelmää, eri myslejä, pähkinöitä, jogurtteja jne. eli vain taivas on rajana tälle herkulle. Enkä voi olla mainitsematta sitä että nää vois toimii hienosti kaamian kankkusen jälkeen aamutuimaan vai mitäpä luulette ;) he he he...

Tällä hetkellä olen vain tehnyt reseptejä suoraan yhteistyökumppanin Kohokohta.comin sivuille, koska yksinkertaisesti minulla ei ole tällä hetkellä aikaa tehdä ohjeita sekä tänne että Kohokohtaan. Olen tuore yrittäjä ja arkielämä kaipaa vielä hiomista että kaikki menee paikoilleen. Olen ollut suunnattoman kiireinen ja älyttömän katki poikki väsynyt, sillä yrittäjäelämä tuli niin vauhdilla elämääni etten kerennyt asiaa paljon pähkäillä. Vaatekauppiasura on lähtenyt kivasti käyntiin, kiitos asiakkaiden, mutta tosiaan kaikki on täysin uutta ja siksi väsyttävää. Yrittäminen itsessään ei tunnu sen uudemmalta, sillä tulen yrittäjäperheestä ja olen nähnyt mitä se yrittäjänelämä on. Mahtava hyppäys uuteen, en voi muuta sanoa ja toivottavasti kaikki lukijat ymmärtävät ettei reseptejä tule siihen tahtiin kuin ennen vanhaan.






2 kommenttia:

  1. Tossa on hyvää just se että kesällä kaipaa kuumana aamuna just kylmää aamupalaa. Kokeilen ihan varmasti.
    Osallistu kastehelmi arvontaan.
    Hyvää keskiviikko päivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkokujalla tää on just kuuman aamun pelastaja et ei muuta kuin testailemaan ;) Pitääkin tarkastella kilpailua :D Kiitos samoin!

      Poista