lauantai 15. helmikuuta 2020

Raikas vihersmoothie



Vihersmoothie - Ruokapankki

Hyvä huomenta Ruokapankkilaiset. Kiva että olette löytäneet Ruokapankin mun pitkän tauonkin jälkeen.

Vuosien aikana olen tehnyt jos jonkilaista smoothieyhdistelmää. On happamia, on makeita, on raikkaita, on juoksevia, on paksuja..... Lista on loputon. Nyt tein vihersmoothie, mikä on musta aika raikas ja lisäsin nesteeksi tällä kertaa mehua, mutta ihan hyvin tilalla voi käyttää vettä tai kivennäisvettäkin. Juon lähes päivittäin smoothien ja se sopii musta yhtälailla päivän aloitukseen kuin lopetukseen. Mulla oli varmaan vuoden tauko, etten tehnyt smoothien smoothieta, no eipä mua huvittanut kyllä tehä juuri mitää muutakaan. Olin aika katkipoikkiväsynyt. Nyt taas murheet on heitetty niskan päältä pois ja olo on kuin uudestisyntynyt. Olen elossa ja oma itseni!


Vihersmoothie, ohje kahdelle

2 kpl appelsiinia
2 kpl kiiviä
2 kpl limeä
koura tai kaks pinaattia
pieni koura pähkinöitä
1 kpl vihreä omena
appelsiinimehua, vettä tai kivennäisvettä


Laita kaikki tehosekoittimeen ja surauta tasaiseksi juomaksi. Lisää nestettä jos on tarpeen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti